„Oglasni dio u novinama jeste za mnoge neka vrsta leksikona, iz
kojega može crpsti neslućeno znanje na svim područjima dnevnog života.“ piše stanoviti H. L. u članku „Čitaju li se novinski oglasi?“ objavljenom u Novom dobu 29. prosinca 1934. godine.
„Čitatelju treba novinski oglas, on se naviknuo na nj, on u njemu nalazi mnogi podesni mig, mnogi korisni savjet. On čita novinski oglas zato, jer nalazi, da će i u njemu naći mnogo toga što će ga interesirati - a konačni je efekt taj, da se na kraju ipak i za njega nađe nešto, što on smatra potrebnim u svome kućanstvu, pa to i kupi. A koliko se tek slučajeva prigodne kupnje i prodaje dešava kod ove tako reći zabavne lektire!“
„No jedno treba svakako uzeti u obzir: Ne će svaki čitatelj čitati svaki oglas, a niti svaki oglas može uvjeriti svakoga čitatelja!“ - zato smo za naše čitatelje pripremili izbor trogirskih malih oglasa starih između 102 i 82 godine, objavljenih u Novom dobu. Nadamo se da će vam trogirski leksikon u nastavku biti zanimljiv te da ćete iz njega crpsti neslućeno znanje na svim područjima dnevnog života:
|
Novo doba, 21. 6. 1920. |
|
Novo doba, 3. 5. 1920.
|
|
Novo doba, 29. 5. 1920.
|
|
Novo doba, 22. 6. 1918.
|
|
Novo doba, 21. 7. 1919.
|
|
Novo doba, 16. 9. 1920.
|
|
Novo doba, 2. 4. 1938.
|
Zaključimo s jednim stogodišnjakom! Objavljen je upravo na današnji dan, 16. lipnja 1920.:
„Svaki se oglas mora makar na koji način isplatiti — to dokazuje svakidašnja praksa. Tko ne vjeruje — neka se osvjedoči, a tko nikako neće da vjeruje, tome nema pomoći ....“, zaključio je H. L. u Novom dobu. 😁
Nama su se ovi svakako isplatili kao zanimljiva tema našeg novog posta. Nadamo se da ćete ga podijeliti s prijateljima na društvenim mrežama!
Nema komentara:
Objavi komentar